reklama

Moje (podmienky) kamarátstva

Slovíčko kamarát je známe asi úplne každému od malého dieťaťa až po dôchodcov. A predsa si každý pod týmto slovom predstavuje niečo iné. Niektoré vzťahy medzi ľuďmi sú úprimné, iné sa úprimnými len zdajú byť. Prikladám pár tvrdení, s ktorými som sa stretol: kamarát by mal pomáhať a keď niečo chcem on to spraví  kamarát by ma mal vypočuť, keď to potrebujem a najmä by mal držať stranu mne  kamarát by ma mal rešpektovať takého aký som

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Naschvál som uviedol iba pár príkladov a iba tie, kedy očakávame od kamarátov nejaké správanie. Kedy si kladieme podmienky ako by sa mali ľudia voči mne správať. Týmito slovami som nechcel na nikoho ukazovať, ani nikoho moralizovať či nejako útočiť. Skôr rozprúdiť myšlienky každého, kto si tento text číta. Jedna strana je tá, čo očakávam od svojich kamarátov ja. Druhá tá, čo dokážem ponúknuť ja - aký som ja voči druhým? Som ten čo dokáže vypočuť a podporiť? Ten, čo pomôže keď môže alebo hľadám výhovorky prečo niečo neurobiť? Rešpektujem druhých takých, akí sú alebo ich chcem meniť podľa seba?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Osobne si myslím, že ak chcem byť niekoho priateľ, tak nedávam podmienky, ktoré ak nie sú splnené, tak končíme. Mať pár tých skutočných priateľov je dar - už ich len rozoznať a vážiť si ich, tak do toho! 

Juraj Šimkovič

Juraj Šimkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek žijúci svoj život medzi neobyčajnými výnimočnými ľuďmi - od nich sa učím vnímať svet, neriešiť veci, ktoré nezmením a tešiť sa i z drobných radostí každého dňa. Rád odovzdávam pozitívnu energiu a dobrú náladu medzi ľudí, s ktorými sa stretávam Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu