reklama

SVET JE TU a čaká kým sa prejavíme

Všetci riešime v diskusných fórach, na sociálnych sieťach rôznorodé otázky z politiky, ekonómie a iných odvetví. Nezávidím tým ľuďom - niektorí to majú ako voľnočasovú zábavku, iní ako prácu - každý má na to svoje argumenty, či protiargumenty. Ešte raz nezávidím ale držím palce, aby ich debaty priniesli pozitívne zmeny pre našu spoločnosť, našu spoločnosť, v ktorej sa mnoho zmenilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Osobne vnímam pokles samostatnosti vo využívaní voľného času. V dávnych dobách, keď som bo dieťa, prišiel som zo školy, rýchlo porobil alebo aj neporobil veci do školy a už sme aj boli vonku. Boli sme partia, ktorá chodila hrávať futbal, hokejbal alebo len tak sme behali po vonku a vymýšľali všetko, čo nám vtedy prišlo ako dobrý nápad. Možno je pravda, že som z menšieho mesta, kde sa to v tých časoch dalo. K čomu však smerujú moje myšlienky - všímam si, ako moderná IT doba pohltila už aj moju generáciu k utiekaniu sa vzťahmi cez sociálne siete, miesto toho, aby sme zodvihli telefón, trošku boli kreatívni a vybehli či už na kultúru, pivko, prejsť sa, zašportovať si - áno všetky tiet o veci si vyžadujú čas, peniaze a zdravie. A predsa nie (možno niektoré) - radi využívame toto alibi (som tiež taký alebo som bol?), nemám čas, som unavený. Žiaľ taká je realita našich vzťahov - v práci, v škole, v partií - všade hodnotíme situácie skôr cez kritické oko, namiesto toho, aby sme sa na situáciu pozreli trošku optimistickejšie. Dostávame sa tak do kolobehu - všetko je na nič, je to ťažké - ale dajme si všetci otázku - čo robím preto, aby som sa tu mal lepšie, aby sa mala lepšie moja generácia a aj tá, čo príde po mne? Na vysokej škole nám raz povedali istú vetu (nepamätám si ani ročník ani predmet, na ktorom nám ju povedali, samozrejme ani autora - ospravedlňujem sa, že ho tým pádom nedokážem odcitovať), ktorá sa odvtedy stala mojim mottom: 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Ľudia vidia to, čo je a pýtajú sa prečo? Ja vidím to, čo by mohlo byť a pýtam sa prečo nie?" 

Niekto si tento text bude čítať ráno, iný poobede, iný večer, iný vôbec. Niekto ho bude negovať, iný príjme, iný má v paži. A tak to má byť, lebo každý jeden z nás si žije vlastný život (ktorý je žiaľ alebo našťastie riadený istými pravidlami spoločnosti). Žiaľ nie každý sám za seba si môže vybrať ako využije svojich 24 hodín za deň (choroba, ...). Preto tí, ktorí máme toto šťastie - čo tak sa zaktivizovať a do každého dňa ísť s chuťou nájsť svoje poslanie a rozvíjať ho naplno - SVET NA TEBA ČAKÁ - vnímajme okolo seba svet, ľudí, neporovnávajme sa s druhými a snažme sa využiť každý moment, ktorý nám naše dni ponúkajú. Držím palce každému, kto chce využiť svoj čas naplno :) A prajem pekné prebúdzanie s úsmevom na tvári - tak ako deti, keď sa prebúdzajú na tábore a hneď zrána sú plné očakávaní, čo im deň prinesie :)

Juraj Šimkovič

Juraj Šimkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek žijúci svoj život medzi neobyčajnými výnimočnými ľuďmi - od nich sa učím vnímať svet, neriešiť veci, ktoré nezmením a tešiť sa i z drobných radostí každého dňa. Rád odovzdávam pozitívnu energiu a dobrú náladu medzi ľudí, s ktorými sa stretávam Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu