reklama

Sranda s tebou (sranda z teba)

Stretávame sa v rôznych partiách, spoločenstvách a v týchto zoskupeniach vytvárame isté vzťahy. Niekto dokáže tvoriť skutočné priateľstvá, iní nie. Väčšina z nás však miluje práve to, keď sa stretneme a je sranda. Je tam riadna zábava - preto hrávame hry, spomíname na veci čo sme spolu prežili, či prežili inde a iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Občas táto sranda skĺzne do zábavy, kedy si radi uťahujeme jeden z druhého. Poznáme aj na sebe a celkom nás to aj teší, keď sa nám podarí "zadeliť" vtip o niekom z partie a všetci sa smejeme. Ak sa zasmeje aj človek, ktorému sme žart adresovali, je fajn. Občas sa však stáva, že tú hranicu prestrelíme. Osoba sa môže nahnevať, odísť a vtedy väčšinou v štádiu veľkej zábavy si povieme, že čo jaký suchár, keď sa hneď urazí, keď hneď odíde. 

Otázkou je aký som ja? Keby si ľudia robili zo mňa srandu, ustál by som to? Je to veľmi ťažké, no každý z nás sa určite raz stretol s človekom, ktorý nemal problém hodiť aj na seba trefný žartík, ktorým pobavil. Ktorý sa nebral tak vážne, aby sa urážal medzi svojimi priateľmi. Áno, je otázka, či toho nebolo zrovna v ten čas veľa a stáva sa, že každý občas vybuchne. Ale snažme sa stať tými, čo sa neberú príliš vážne - snáď nechceš skončiť tak, aby si nad každou situáciou v živote premýšľal dlhé hodiny, či to už bolo alebo nebolo veľa. Raz som čítal myšlienku (opäť sa ospravedlňujem autorovi, zabudol som na neho): "Neber sa tak vážne, nikto ťa tak neberie" Tak sa tak neberme a dokážme sa smiať zo seba i okolností vždy keď je to možné. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nerád by som ale aby bol tento text pochopený, aby sme sa len smiali a len si robili srandu. Budeme musieť byť vážny, budeme sklamaní a smutní, tomu sa nevyhneme. Ide iba o to, aby sme neboli tí, ktorí si môžu robiť srandu zo všetkých a všade a z nás nikto nič. 

Juraj Šimkovič

Juraj Šimkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek žijúci svoj život medzi neobyčajnými výnimočnými ľuďmi - od nich sa učím vnímať svet, neriešiť veci, ktoré nezmením a tešiť sa i z drobných radostí každého dňa. Rád odovzdávam pozitívnu energiu a dobrú náladu medzi ľudí, s ktorými sa stretávam Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu